Summa sidvisningar

torsdag 16 december 2010

Detta gjorde jag igår onsdag...

Hej alla,

Igår började jag skriva en sammanställning av mina veckor. Började även på min handbok som jag hoppas ska bli klar.
Fick svar från Jacob, han tyckte att det var bra det jag lämnat in. Så jag hoppas att han är nöjd så det kan bli VG.
Det är så mycket att lära sig när det gäller coachning, mentalträning och personlig utveckling att det känns som jag bara skrapat på ytan. Jacob berättade att det tog honom lång tid innan allt satt, då talar vi år.
Så jag känner mig ganska nöjd med det jag gjort.
På eftermiddagen åkte vi ut till Frölunda Torg barnen och jag. Vi fick förbi KRISS och hälsade på Hero som gör sin praktik där. (Länken visar Frölunda Torg, sök på butiker så hittar ni hur den ser ut)
Kul att se Hero igen.

Nu ska jag sätta igång dagens arbete.

Ha en underbar dag!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar