Summa sidvisningar

tisdag 21 december 2010

Vad har jag gjort idag?

Idag har jag varit hos Ulrik Lork en coach och utbildare.
Tack Ulrik för att jag fick komma till dig, jag har haft en lärorik dag.
Var hos Ulrik mellan 9-15. Vi talade om coachning och annat. Jag fick några till bra böcker som han tyckte jag skulle läsa. En bok köpte jag av honom. Ska ta en bild av den och lägga upp den här.
Han tyckte det var bra att läsa det man kan om man tänker i efter vad de handlar om. När jag läst alla böcker har jag känt likheter och att de går att jobba på olika sätt.

Ulrik har haft sitt företag i ca 3 år, det var mycket intressant att få reda på hans upplägg, hur han planerar sin tid. Han lägger ungefär halva tiden på utbildningar som han håller och hälften på coacha andra.
Imorgon är det skolavslutning för mina underbara barn.

Ha det så bra!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar