Summa sidvisningar

torsdag 2 december 2010

Roligt att träffa alla igen

Så har jag äntligen fått träffa mina kursare igen. Vi blev inte så många, men kul var det i alla fall.
Vi började dagen först kl 11. Så jag hann med en fika med Charlotte och Jenny på "arbetarfiket" vid stationen innan. Så kul att ses igen. ;)

Väl i skolan delades vi in i 3 grupper för att tala om för gruppen hur det går på LIA:n, vilka mål, om vi stött på några svårigheter, vad vi ska fortsätta med och om vi ska göra några förändringar de sista veckorna. Tanken med detta var att vi skulle komma hem med tre tips/idéer att jobba vidare.

Jag fick många bra tips. Har inte dessa här nu, så de kommer imorgon.

Färden hem gick bra. Tur att det finns radio så jag fick sällskap. Innan jag var hemma började det snöa.
Nu i kväll har jag börjat på en ny bok som är lätt läst. Har köpt den så jag kan ladda i den direkt, det är något som jag gillar.

Ha det bra!
Anna

1 kommentar:

  1. Härligt att följa din LIA via bloggen. Kör på!

    /Per Syrén

    SvaraRadera