Summa sidvisningar

tisdag 14 december 2010

Kreaktiv?

I går var jag lite låg i min kreaktivitet. Idag är det mycket bättre. Fick låna en toppen bra bok av min vännina i söndags.
Kreativ intelligens - en toppen bra bok.
Har sedan i morse läst den och jag känner redan att min kreativitet sprudlar. När jag läst bara några sidor inser jag hur viktigt det är att ta vara på sin kreativa sida, vara lite annorlunda mot alla andra. Detta ska jag ta med mig och se vad det kan bli av det.
Jag brukar ju använda min kreativa sidan när jag sitter och gör egen tillverkade kort. När jag väl sitter med det så känner jag hur annorlunda jag tänker och det föder även annan kreativitet som jag kan ha hjälp av på jobbet eller som nu i skolan.

Jag har fått ner en övning till, åh så skönt.

Ett tips till er alla, använd olika färger när ni antecknar i skolan då arbetar båda hjärnhalvorna. :)

Ha en underbar tisdag!

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar